Muğla eğitim camiası ödül töreninde buluştu
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Eğitimde İyi Örnekler Yarışması' ve 'Maarifin Yöneticileri Sporda Buluşuyor' turnuvasının ödül töreni, eğitim paydaşlarının yoğun katılımıyla Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde gerçekleştirildi.
Değerlendirme süreçlerinde görev alan kurulların emeklerine dikkat çeken Çay, "Toplamda 80'e yakın öğretmen, akademisyenlerimiz ve görev işçilerimiz, bu süreci yürütmek adına yoğun emek harcadılar. Kendilerine özellikle teşekkür etmek istiyorum. Bu yarışmanın güvenilirliğini sağlayan şey tam da bu titizliktir. Kimsenin hakkının kimseye geçmediği bir sistem varlığındır" ifadelerini kullandı.
-
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü
-
Eğitimde İyi Örnekler Yarışması
-
Maarifin Yöneticileri Sporda Buluşuyor
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı