Muğla eğitim camiası ödül töreninde buluştu
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Eğitimde İyi Örnekler Yarışması' ve 'Maarifin Yöneticileri Sporda Buluşuyor' turnuvasının ödül töreni, eğitim paydaşlarının yoğun katılımıyla Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi'nde gerçekleştirildi.
Çay, 'Eğitimde İyi Örnekler Yarışması'nın, yarışma olmanın ötesinde eğitim süreçlerini değerlendirme, eğitim ortamını geliştirme ve yönetici uygulamalara alan açma vizyonuyla hizmet eden çok önemli bir çalışma olduğunu ifade ederek "Bu yarışma ile öğrencilerimizin okullarında ürettikleri değerli çalışmalar görünür hale geliyor. İyi örnekler yaygınlaşıyor. Daha da önemlisi, bir öğretmenimizin tek bir öğrenciye dokunan çabasıyla, başta öğrencilerine ilham kaynağı oluyor" şeklinde konuştu.
-
Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü
-
Eğitimde İyi Örnekler Yarışması
-
Maarifin Yöneticileri Sporda Buluşuyor
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı