- Haberler
- Kültür Sanat
- Muğla'dan Kos'ta düzenlenen 'İki yaka dostluk' festivaline katılım
Muğla'dan Kos'ta düzenlenen 'İki yaka dostluk' festivaline katılım
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras ve Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci, Yunanistan'ın Kos adasında düzenlenen ve Ege'nin iki yakasını dostlukla birleştiren 'İki Yaka Dostluk Festivali'ne katıldılar.
Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal aras sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında, "Rodos Başkonsolosu Mebşure Taşkın, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras, Bodrum Belediye Başkanımız Tamer Mandalinci ve Oniki Adalar’ın saygıdeğer belediye başkanları ile birlikte yer aldığımız bu güzel etkinlikte, ortak kültürümüzün evrensel dilini paylaştık.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’