Muğla'dan Başkanlar EMITT'e katıldı, düşüncelerini paylaştılar
Bu yıl 5-7 Şubat tarihlerinde TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi'nde başlayan EMITT Fuarı'nda Muğla ve ilçeleri de stantlar ile yerlerini aldı. Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ile Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca açıklamalarda bulundu.
“EMITT’e Her Yıl Katılıyoruz, Bu Yıl 13 İlçemizle Güç Birliği Yapıyoruz”
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “EMITT’e her yıl katılıyoruz zaten ama biz bu yıl bütün ilçeleri de içimize alacak şekilde bir çalışma yaptık. Valimizin himayesinde, bütün ilçe belediyelerimiz var. Sayın Vali yardımcımız da bize bugün eşlik etti. Kamu kuruluşlarımız, odalarımız ile hep birlikte bugün buradayız. Güç birliği yapmamız lazım ki sorunların üstesinden çok rahat gelelim” dedi.
-
muğla haberleri
-
EMİTT
-
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras
-
Fethiye Belediye Başkanı Alim Karaca
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı