• Haberler
  • Güncel
  • Muğla'dan 25 Kasım'da Güçlü Mesaj: 'Yalnız Değilsin'

Muğla'dan 25 Kasım'da Güçlü Mesaj: 'Yalnız Değilsin'

Muğla Büyükşehir Belediyesi, 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele Günü kapsamında bugün 'Yalnız Değilsin' temalı güçlü bir farkındalık çalışması gerçekleştirdi. Muğla'nın 13 ilçesinde eş zamanlı olarak kamusal alanlara yerleştirilen zincirli boş sandalyeler, kadına yönelik şiddetin hem görünür hem de görünmeyen boyutlarına dikkat çekti.

Muğla'dan 25 Kasım'da Güçlü Mesaj: 'Yalnız Değilsin'
TAKİP ET Google News ile Takip Et

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!