Muğla'daki ameliyat ilk kez gerçekleştirildi
Nöroloji Anabilim Dalı Başkanı Prof. Dr. Gülnihal Kutlu Güvergin Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde ilk coilleme ameliyatının yapıldığını duyurdu.
Nöroloji AD Başkanı Prof. Dr. Güvergin'in açıklamasının ardından Başhekim Yardımcısı Op. Dr. Süreyya Kolcuoğlu, 44 yaşındaki hastaya ilk defa yapılan coil kapama işlemi sonrası nöroloji servisinde geçmiş olsun ziyaretinde bulundu. Kolcuoğlu, Nöroloji Kliniğince anjio ünitesinde endovasküler olarak anevrizmanın kapama işleminin yapılmaya başlanması sayesinde hastaların il dışına sevk edilmeleri ve yönlendirilmelerinin önüne geçilmiş olduğunu ve bu ihtiyaca olan talebin artık hastanede başarıyla karşılanabileceğini belirtti.
Bakmadan Geçme
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde
Bodrum'da dalgıçlar deniz dibinden 250 kilogram atık çıkardı
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’