Muğla'da zehir tacirlerine geçit yok
Muğla Valiliği, vatandaşların huzur ve güvenliğini sağlamak amacıyla 2024 yılı çalışmalarını değerlendirdi. Vali Dr. İdris Akbıyık başkanlığında gerçekleşen toplantı, Muğla AFAD İl Müdürlüğü toplantı salonunda yapıldı. Toplantıda, kolluk birimlerinin 2024 yılının 11 aylık döneminde gerçekleştirdiği çalışmalar ve Kasım ayı raporları paylaşıldı.
“Vali Akbıyık: “Zehir tacirlerine göz açtırmıyoruz”
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, toplantıda yaptığı konuşmada uyuşturucuyla mücadeleye özellikle dikkat çekti. Akbıyık, “Zehir tacirlerinin evlatlarımızın geleceğini karartmalarına izin vermiyoruz, vermeyeceğiz. UYUMA uygulaması sayesinde vatandaşlarımız kimlik bilgilerini gizleyerek tek tıkla mücadelemize destek verebiliyor. Vatandaşlarımızdan duyduklarını, bildiklerini veya hissettiklerini bu uygulama üzerinden bildirmelerini rica ediyoruz” dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde