Muğla'da Zabıta Teşkilatının 199. Yılı Kutlandı
Muğla'nın 13 ilçesinden zabıta ekipleri, Zabıta Teşkilatının 199. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla Muğla Büyükşehir Belediyesi'nin koordinasyonunda bir araya geldi.
Çelenk koyma töreninin ardından zabıta ekipleriyle kapsamlı bir toplantı yapıldı. Toplantıda Muğla genelinde yürütülen denetim faaliyetleri, kent yaşamının düzenlenmesi, halk sağlığının korunması ve vatandaşların huzurunu artırmaya yönelik çalışmalar ele alındı. Ayrıca, gelecekte yapılacak uygulamalar ve koordinasyon süreçleri hakkında değerlendirmelerde bulunuldu.
-
muğla zabıta 199 yıl
-
zabıta teşkilatı kutlama
-
muğla büyükşehir belediyesi
-
cumhuriyet meydanı tören
-
tayfun yılmaz açıklama
Bakmadan Geçme
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu