Muğla'da yılın son muhtarlar toplantısı yapıldı
2024 yılının son muhtarlar toplantısı Bodrum Belediye Başkanı Tamer Mandalinci'nin öncülüğünde gerçekleştirildi.
Mahallelerin ihtiyaçları ve vatandaşların talepleri üzerinde yapılan çalışmalar hakkında bilgi paylaşımı yapılan toplantıda, Başkan Tamer Mandalinci, mahalle muhtarlarından gelen temizlik, yol bakım onarım, aydınlatma, ağaç budama çalışmaları gibi konularla ilgili talepleri dinledi. Başkan Mandalinci, mahalle muhtarlarından gelen talepleri değerlendirerek ilgili başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve birim müdürlerine talimat verdi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü