- Haberler
- Çevre
- Muğla'da 'Yerel iklim değişikliğine uyum stratejileri ve eylem planları' çalıştayı başladı
Muğla'da 'Yerel iklim değişikliğine uyum stratejileri ve eylem planları' çalıştayı başladı
Muğla, iklim değişikliğine karşı yerel stratejilerin belirlendiği önemli bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Avrupa Birliği ve Türkiye tarafından ortaklaşa finanse edilen, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı İklim Değişikliği Başkanlığı'nın yararlanıcısı olduğu ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) Türkiye Ofisi tarafından yürütülen 'Türkiye'de İklim Değişikliğine Uyum Eyleminin Güçlendirilmesi Projesi' kapsamında 'Yerel İklim Değişikliğine Uyum Stratejileri ve Eylem Planları' çalıştayı başladı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor