Muğla'da yeni yıl tedbirleri üst seviyede: 5 Bin 220 personel görev başında
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, 2026 yılına birlik ve beraberlik mesajlarıyla girildiğini belirterek, yılbaşı gecesi huzur ve güvenliğin sağlanması için Muğla genelinde binlerce personelin görev yapacağını açıkladı.
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, yeni yıl dolayısıyla yayımladığı mesajda, 2026 yılına umut, kararlılık ve güçlü bir inançla girildiğini ifade etti. 2025 yılı boyunca yaşanan acıların dayanışma ruhuyla paylaşıldığını, mutlulukların ise birarada çoğaltıldığını belirten Vali Akbıyık, yeni yılın birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını pekiştirmesini temenni etti.
-
muğla yılbaşı tedbirleri
-
muğla güvenlik önlemleri
-
muğla valiliği açıklama
-
muğla yılbaşı güvenliği
-
muğla kamu personeli görevde
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı