Muğla'da yeni yıl için güvenlik önlemleri alındı
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında düzenlenen Yılbaşı Güvenlik Tedbirleri toplantısında, yılbaşı tatili süresince alınacak önlemler değerlendirildi. 75. Yıl Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda, vatandaşların yeni yıla huzur ve güven içinde girmesi amacıyla Valilik koordinasyonunda kapsamlı tedbirlerin planlandığı açıklandı.
“Sağlık ve acil durum ekipleri hazır”
Sağlık hizmetleri için UMKE ve 112 ekiplerinden oluşan 203 sağlık personeli görevlendirildi. İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü arama kurtarma çalışmaları için hazırlıklarını tamamladı. Muhtemel yangın ve kazalara karşı itfaiye ekipleri 127 personel ve 152 araçla görev başında olacak.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor