Muğla'da yeni yıl için güvenlik önlemleri alındı
Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık başkanlığında düzenlenen Yılbaşı Güvenlik Tedbirleri toplantısında, yılbaşı tatili süresince alınacak önlemler değerlendirildi. 75. Yıl Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantıda, vatandaşların yeni yıla huzur ve güven içinde girmesi amacıyla Valilik koordinasyonunda kapsamlı tedbirlerin planlandığı açıklandı.
“ Bin 334 ekip ve 5 bin 600 personel görev yapacak”
Vali Akbıyık, yılbaşı gecesinin huzur içinde geçmesi için 30 Aralık’ta başlayan denetimlerin 1 Ocak’a kadar devam edeceğini belirtti. Denetimlerde İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü ve Sahil Güvenlik Güney Ege Grup Komutanlığına bağlı toplam bin 334 ekip ve 5 bin 600 personelin görev yapacağı ifade edildi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’