Muğla'da yangın alarmı trafik ekipleri sahada, broşürler dağıtılıyor
Muğla genelinde yaz aylarında etkili olan yüksek hava sıcaklıkları ve düşen nem oranı, orman yangınları açısından büyük bir risk oluşturuyor. Artan yangın tehlikesine karşı vatandaşların dikkatli olması konusunda yetkililerden uyarılar geldi.
Yapılan açıklamada, "Unutmayalım, küçük bir ihmal büyük felaketlere yol açabilir. Ormanlarımızı korumak hepimizin sorumluluğu" denildi.
Öte yandan vatandaşlara önemli bir hatırlatmada da bulunuldu. Araç içerisinden çöp veya sigara izmariti atan kişilerin görülmesi halinde, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmeleri istendi. Trafik ekiplerinin, 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanunu kapsamında gerekli cezai işlemleri uygulayacağı bildirildi.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi