Muğla'da Vahşi Depolama Alanları Yeşile Dönüşüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, çevre ve insan sağlığını tehdit eden 330 bin metrekarelik vahşi depolama alanını rehabilite ederek doğaya kazandırdı. Bodrum'un Torba ve Peksimet Mahallelerinde devam eden çalışmalarla birlikte 406 bin 600 metrekarelik alanın da rehabilite edilerek ağaçlandırılması hedefleniyor.
İl genelinde çevreyi tehdit eden vahşi depolama alanlarını rehabilite eden Muğla Büyükşehir Belediyesi bu alanları yeniden doğaya kazandırmaya devam ediyor. Menteşe, Marmaris, Kavaklıdere, Milas ve Bodrum’un Gündoğan ve Mumcular Mahalleleri başta olmak üzere pek çok noktada yürütülen çalışmalar kapsamında bugüne kadar 330 bin metrekarelik alan rehabilite edildi.
-
muğla vahşi depolama rehabilitasyonu
-
çevre dostu belediye çalışmaları
-
bodrum yeşil alan projeleri
-
katı atık geri dönüşüm tesisi
-
ahmet aras çevre yatırımları
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı