Muğla'da Vahşi Depolama Alanları Yeşile Dönüşüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi, çevre ve insan sağlığını tehdit eden 330 bin metrekarelik vahşi depolama alanını rehabilite ederek doğaya kazandırdı. Bodrum'un Torba ve Peksimet Mahallelerinde devam eden çalışmalarla birlikte 406 bin 600 metrekarelik alanın da rehabilite edilerek ağaçlandırılması hedefleniyor.
İl genelinde çevreyi tehdit eden vahşi depolama alanlarını rehabilite eden Muğla Büyükşehir Belediyesi bu alanları yeniden doğaya kazandırmaya devam ediyor. Menteşe, Marmaris, Kavaklıdere, Milas ve Bodrum’un Gündoğan ve Mumcular Mahalleleri başta olmak üzere pek çok noktada yürütülen çalışmalar kapsamında bugüne kadar 330 bin metrekarelik alan rehabilite edildi.
-
muğla vahşi depolama rehabilitasyonu
-
çevre dostu belediye çalışmaları
-
bodrum yeşil alan projeleri
-
katı atık geri dönüşüm tesisi
-
ahmet aras çevre yatırımları
Bakmadan Geçme
Yatağan'da tıra arkadan çarpan otomobildeki Rus kadın hayatını kaybetti
Muğla'da kum zambaklarıyla ünlü SARÇED Plajı'nda yangın tatbikatı yapıldı
Fethiye’de tekstil atölyesinden geniş üretim ağı: Kurumlara ve okullara özel kıyafet üretimi
Fethiyespor Taraftarlar Derneği'nden Yönetime Sert Çağrı:
Özel güvenlik görevlileri Muğla Emniyet Müdürü Karadeniz’i ziyaret etti
Bodrum'da motosiklet kazası güvenlik kamerasına yansıdı