Muğla'da üretim planlama çalışmaları tamamlandı
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından düzenlenen İl Üretim Planlama Teknik Komite toplantısı, Vali Yardımcısı Murat Kahraman başkanlığında gerçekleştirildi.
Üç yıllık üretim planlarının, su ürünleri ve hayvansal üretimde sürdürülebilirlik ve verimliliği artırmayı hedeflediği belirtilirken, alınan kararların bölge üreticileri için önemli kazanımlar sağlayacağı vurgulandı. Toplantı sonunda planların detaylarının ilerleyen günlerde kamuoyuyla paylaşılacağı ve uygulanma sürecinin Valilik ile İl Tarım ve Orman Müdürlüğü koordinasyonunda takip edileceği açıklandı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı