Muğla'da üreticilere destekler anlatıldı, yangın uyarısı yapıldı
Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, kent genelindeki üreticilerle bağını koparmayarak sahada aktif çalışmalarını sürdürüyor. 'Cuma Buluşmaları' kapsamında geleneksel hale gelen saha ziyaretlerinde tarım uzmanları, üreticilerle bir araya gelerek tarımdaki yeni dönem politikalarını, desteklemeleri ve kritik saha tedbirlerini paylaştı.
İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, bilgilendirme sunumlarının ardından üreticilerin görüş, öneri ve taleplerini yerinde dinleyerek notlar aldı. Ziyaretlere ilişkin yapılan değerlendirmede şu ifadelere yer verildi: "Tarımsal sahada üreticilerimizle buluşmaya, sorunları yerinde çözmeye devam ediyoruz. Yeni destekleme modellerimizi ve üretim planlamamızı anlatırken, bölgemiz için büyük önem taşıyan orman yangınlarına karşı hasat sezonu tedbirlerini de paylaştık. Üreticimizin yanında, üretimin her aşamasında sahada olmaya kararlılıkla devam edeceğiz."
Bakmadan Geçme