Muğla'da turizm için bilimsel çalışma başlatıldı: 13 ilçenin envanteri çıkarılacak
Muğla'da turizmin 12 aya yayılması hedefiyle önemli bir çalışma başlatıldı. Muğla Büyükşehir Belediyesi ile Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi iş birliğinde yürütülen 'Muğla Turizm Potansiyeli Analizi' programının ilk toplantısı gerçekleştirildi.
13 ilçede detaylı analiz yapılacak
Bilimsel ve katılımcı bir yaklaşımla yürütülecek süreçte, Muğla’nın 13 ilçesinin turizm envanteri çıkarılacak. CBS (Coğrafi Bilgi Sistemleri) tabanlı analizlerin yapılacağı çalışmada, saha toplantıları da düzenlenecek. Elde edilecek veriler doğrultusunda kapsamlı raporlar hazırlanacak ve turizm için stratejik bir yol haritası oluşturulacak.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor