Muğla'da Tüm Paydaşlar Akıllı Şehir Dönüşümü İçin Bir Araya Geldi
Muğla Büyükşehir Belediyesi 'Akıllı Şehir Stratejisi ile Muğla'da Yeşil ve Dijital Dönüşüm Projesi' paydaş toplantısı Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras'ın katılımı ile Cengiz Bektaş Kent Belleğinde yapıldı.
İlk toplantıya Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras ev sahipliğinde GEKA yöneticileri, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Çevre Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü, yerel yönetimler, odalar ve sivil toplum kuruluşları yetkilileri katıldı. Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras şehirlerin iyi yönetilebilmesi için doğru ve güvenilir verilere ihtiyaç duyulduğunu söyledi ve bu verilerin oluşması için tüm kurum, kuruluşların iş birliği içinde olması gerektiğini belirtti.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı