Muğla'da trafik rahatlayacak! Otogar-Sanayi Kavşağı yolu açılıyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi Otogar yolu-Sanayi kavşağı arasındaki Karamuğla deresi yanındaki ova yolundaki çalışmalarda sona geldi. Asfalt çalışmalarının tamamlanmasının ardından yol vatandaşların hizmetine açılacak. Muğla Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların modern ve güvenli yollarda seyahat etmesi için sorumluluk alanındaki yollarda çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor.
Büyükşehir Belediyesi ekipleri, AVM bağlantı yolu çalışmaları kapsamında 950 metre yağmur suyu, zemin iyileştirme, çift taraflı bordür imalatı ve bin 100 metre içme suyu hattı deplasesini tamamladı. AVM bağlantı yolunda Aydem ve Süperonline hat yenileme ve deplase çalışmalarını eş zamanlı olarak bitirdi. Asfalt çalışmalarının tamamlanmasının ardından kısa sürede yol trafiğe açılacak.
Bakmadan Geçme
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı
Fethiye Orman İşletme Müdürlüğü'nden yangın sezonu uyarısı: “En etkili mücadele yangın çıkmadan alınan önlemdir”
Muğla'da orman yangınlarıyla mücadele ve önleyici tedbirler masaya yatırıldı
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi