Muğla'da Temiz Su İçin Depo Temizlikleri Sürüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MUSKİ) Genel Müdürlüğü, il genelinde vatandaşlara sağlıklı su sağlamak amacıyla yürüttüğü rutin depo temizlik çalışmalarına son olarak Fethiye ve Seydikemer'de devam ediyor.
Muğla Büyükşehir Belediyesi MUSKİ ekipleri vatandaşlara sağlıklı su sağlamak için içme suyu depolarında rutin olarak sürdürdüğü temizlik çalışmalarına ara vermeden devam ediyor. İl genelinde süren çalışmalar son olarak Fethiye ve Seydikemer’de devam ederken bu iki ilçede toplam 97 depoda temizlik çalışması yapılıyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras’ın önemle üzerinde durduğu temiz su konusunda MUSKİ ekiplerinin çalışmaları da sürüyor.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı