Muğla'da su ürünleri av sezonu açıldı
Türkiye balık ihracatında liderliğini koruyan Muğla'da 2025-2026 su ürünleri av sezonu açıldı. Milas Güllük mahallesinde Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen tören, Balıkçılık ve Su Ürünleri Şubesi Dalış Timi deniz dibi temizliği ve balıklandırma çalışması ile başladı.
Baydar, balıkçı barınaklarının fizibilite çalışmalarının tamamlandığını, yeni barınak planlamalarının sürdüğünü ve deniz dibi temizliği çalışmalarının düzenli olarak yapıldığını ifade etti. İl Müdürü Baydar, "Bugün ya Bismillah diyerek ilimizdeki 4 bin 325 balıkçımız denizlerde balık tutmaya başlayacak.
-
muğla av sezonu açılışı
-
milas güllük balıkçılık
-
2025 2026 balık sezonu
-
muğla balık ihracatı
-
balıkçı tekneleri tören
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı