Muğla'da su ürünleri av sezonu açıldı
Türkiye balık ihracatında liderliğini koruyan Muğla'da 2025-2026 su ürünleri av sezonu açıldı. Milas Güllük mahallesinde Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen tören, Balıkçılık ve Su Ürünleri Şubesi Dalış Timi deniz dibi temizliği ve balıklandırma çalışması ile başladı.
Açılışta konuşan SÜR-KOOP Merkez Birlik Başkanı Ramazan Özkaya, balıkçıların Türk halkına taze balık ulaştırmak için büyük özveriyle çalıştığını belirterek kazasız, bereketli bir sezon temennisinde bulunurken, Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke Milas ilçesinde yaklaşık 5 bin kişinin bu sulardan geçimini sağladığını açıkladı.
-
muğla av sezonu açılışı
-
milas güllük balıkçılık
-
2025 2026 balık sezonu
-
muğla balık ihracatı
-
balıkçı tekneleri tören
Bakmadan Geçme
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı
Fethiye’de psikologdan ailelere çağrı: ‘Baskı değil, destek zamanı’