Muğla'da su ürünleri av sezonu açıldı
Türkiye balık ihracatında liderliğini koruyan Muğla'da 2025-2026 su ürünleri av sezonu açıldı. Milas Güllük mahallesinde Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen tören, Balıkçılık ve Su Ürünleri Şubesi Dalış Timi deniz dibi temizliği ve balıklandırma çalışması ile başladı.
Açılışta konuşan SÜR-KOOP Merkez Birlik Başkanı Ramazan Özkaya, balıkçıların Türk halkına taze balık ulaştırmak için büyük özveriyle çalıştığını belirterek kazasız, bereketli bir sezon temennisinde bulunurken, Milas Kaymakamı Mustafa Ünver Böke Milas ilçesinde yaklaşık 5 bin kişinin bu sulardan geçimini sağladığını açıkladı.
-
muğla av sezonu açılışı
-
milas güllük balıkçılık
-
2025 2026 balık sezonu
-
muğla balık ihracatı
-
balıkçı tekneleri tören
Bakmadan Geçme
Fethiye’de tezgahlarda yazın balık bereketi: Fangri mercan ve deniz levreği öne çıkıyor
Muğla'da orman yangını ekiplerin hızlı müdahalesi ile söndürüldü
Fethiye’de ‘Şemsiyeli Sokak’ için son rötuşlar yapılıyor
Ali Somyürek Üçlü Masa'yı Ziyaret Etti
Fethiye’de Özcan Kıvrak 22. ölüm yılında lokma hayrı ile anıldı
Yatağan'da tıra arkadan çarpan otomobildeki Rus kadın hayatını kaybetti