Muğla'da 'Sıfır Atık' seferberliği çalıştay sonuçları vizyon buluşmasıyla açıklandı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın öncülüğünde küresel bir harekete dönüşen 'Sıfır Atık' vizyonu, Muğla'da düzenlenen organizasyonla geleceğe taşınıyor. Sıfır Atık Vakfı ve Muğla Valiliği iş birliğiyle gerçekleştirilen 'Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı', kentin doğasını koruyacak stratejik yol haritasını kamuoyuyla paylaştı.
Sonuç ve vizyon
Konferansın sonunda, Muğla'nın sahip olduğu zengin biyolojik çeşitliliğin korunması ve 'Sıfır Atık' modelinin turizm faaliyetlerine tam entegre edilmesi kararlılığı vurgulandı. Katılımcılar, ortak akıl ile şekillenen bu sonuçların Türkiye'nin çevre vizyonuna büyük katkı sağlayacağını açıkladı. Programın sonunda sıfır atık projesine katkı veren kurum ve vatandaşlar ödüllerini aldı.
-
Sıfır Atık Vakfı
-
Muğla Valiliği
-
Muğla Çalıştayı Sonuç Konferansı
-
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
-
Çevre
-
Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
-
Vakıf Başkanı Samed Ağırbaş
-
Rektör Prof Dr Turhan Kaçar
-
Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet A
Bakmadan Geçme
Fethiye İlçe Milli Eğitim Müdürü Kaya’dan yıl sonu mesajı
Fethiye Cuma Pazarı’nda hareketlilik: ‘Fiyatlar dengede, bereket var’
Fethiye’de Eczacı Buse Helvacıoğlu Yeni Adresinde Hizmet Verecek
2025-2026 Eğitim Öğretim yılı sona erdi: Fethiye’de 106 okul yaz tatiline girdi
Seydikemer Belediyesi'nden 4 Bin Kişilik Aşure İkramı
Marmaris Cumhuriyet Başsavcısı Yörük'e veda programı düzenlendi