Muğla'da Sıcak Alarmı: 13 İlçede Kavurucu Pazartesi Bekleniyor
Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM), 21 Temmuz 2025 Pazartesi günü için Muğla genelinde aşırı sıcak hava dalgası uyarısında bulundu. Yapılan tahminlere göre, il genelinde hava sıcaklıkları 37 dereceye kadar çıkacak, nem oranının düşmesiyle birlikte orman yangını riski de artacak.
Uzmanlardan Kritik Uyarı: Orman Yangını Riski Yüksek
Tarım ve Orman Bakanlığı yetkilileri, sıcak hava ve düşük nemin orman yangını riskini artırdığına dikkat çekerek, vatandaşların ormanlık alanlarda ateş yakmamaları, sigara izmaritlerini doğaya atmamalı gerektiğini hatırlattı.
Sıcak Havada Neler Yapılmalı?
Gölgelik alanlarda bulunmaya çalışın
Bol su tüketin
Şapka, güneş gözlüğü ve güneş kremi kullanın
Yaşlılar, çocuklar ve kronik hastalığı olanlar ekstra önlem almalı
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı