Muğla'da şap hastalığı kontrol altına alındı, Bayır Hayvan Pazarı açılıyor
Muğla'da şap hastalığının hızla yayılması nedeniyle kapatılan Menteşe Bayır Hayvan Pazarı, 11 Nisan Cumartesi günü itibariyle tekrar açılacak. Muğla İl Tarım ve Orman Müdürlüğü Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Şube Müdürü Mehmet Kuray, yaptığı açıklamada şap hastalığının il genelinde kontrol altına alındığını ve aşılama çalışmalarının tamamlandığını belirtti.
Kuray, şap hastalığının yayılmasını engellemek amacıyla alınan tedbirler kapsamında Bayır Hayvan Pazarı'nın bir süreliğine kapatıldığını ancak şimdi hastalığın kontrol altına alındığını ifade etti. Pazara şehir dışından gelecek vatandaşlara uyarılarda bulunan Kuray, "Muğla Büyükşehir Belediyesi ile birlikte hayvan pazarında gerekli son incelemeleri yaptık. Ancak tekrar bir hastalık riski yaşanması durumunda, pazarın yeniden kapatılacağını unutmamalıyız. Kurban Bayramı öncesinde sıkıntı yaşamamak için tedbirlere uyalım" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla 'Yeşil Şehirler Programı'na dahil oldu
Bodrum'da 3'ü çocuk 19 düzensiz göçmen kurtarıldı
Fethiye Hava Durumu 23 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Geliyor
Bodrum'da bıçaklı saldırgan paniği
Muğla Hava Durumu 23 Haziran 2026: Muğla'da En Sıcak Günlerden Biri Yaşanacak
Milas'ta çıkan zirai yangın kısa sürede kontrol altına alındı