- Haberler
- Sağlık
- Muğla'da sanal kumar bağımlılığından YEDAM desteğiyle kurtuldu, hayatını yeniden kurdu
Muğla'da sanal kumar bağımlılığından YEDAM desteğiyle kurtuldu, hayatını yeniden kurdu
Muğla'da yaşayan 32 yaşındaki R.K, sanal kumar bağımlılığıyla mücadelesinde Yeşilay Danışmanlık Merkezi'nden (YEDAM) aldığı destekle hayatında yeni bir sayfa açtı.
“Kitap okudum, üniversite sınavını kazandım”
Bu hastalıkla uğraşanların özellikle kendilerine bir uğraş bulmaları gerektiğini anlatan R.K, YEDAM'a başladıktan sonra kitap okuma alışkanlığı kazandığını dile getirdi.
Bu süreçte her ay en az 3 kitap okuduğunu anlatan R.K, "Üniversite sınavına gireyim bir şansımı deneyeyim' dedim, çalıştım ve Halkla İlişkiler bölümünü kazandım. İşimde çalışıyorum, evimde hayvancılık da yapıyorum. Buraya gelmekten korkmasın kimse. Ben korktum en başta ama burada ailemden daha rahat hissediyorum kendimi" dedi.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor