Muğla'da sağlık camiası 5. Geleneksel Sağlık Balosu'nda bir araya geldi
Muğla'da sağlık çalışanları, yoğun çalışma temposuna kısa bir mola vererek birlik ve beraberlik ruhunu pekiştirdi. Bu yıl 5.'si düzenlenen Geleneksel Sağlık Balosu, muhteşem bir organizasyonla gerçekleştirildi.
Sağlık dünyasının önemli isimlerini bir araya getiren baloya; İl Sağlık Müdürlüğü Personel Hizmetleri Başkanı Ebru Taşık, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ömer Gider, dekan yardımcıları ve akademisyenler, Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı ve yönetim ekibi, Sendika temsilcileri, çok sayıda sağlık çalışanı ve aileleri katıldı.
-
muğla eğitim ve araştırma hastanesi
-
ethem acar
-
sağlık çalışanları balosu
-
sağlıkta 30 yıl hizmet ödülü
-
muğla sağlık camiası etkinliği
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı