Muğla'da pestisit denetimleriyle sağlık ve çevre güvencesi
Muğla Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, Hasat Öncesi Pestisit Denetim Programı çerçevesinde yürüttüğü çalışmalarda, hem doğanın hem de halk sağlığının korunmasına yönelik önemli adımlar attı. 2024 yılının ilk 11 ayında yapılan denetimlerde, bitki koruma ürünlerinin doğru kullanımına ilişkin ciddi önlemler alındı.
Tarım ve Orman İl Müdürlüğü, denetimlerin yalnızca tarımsal ürünlerde değil, doğanın ve hayvan sağlığının korunmasına yönelik de geniş bir yelpazede sürdüğünü vurguladı. Pestisitlerin yanlış ve bilinçsiz kullanımı nedeniyle hedef dışı organizmaların zarar görmemesi, çevre kirliliğinin önlenmesi ve gıda güvenilirliğinin artırılması hedefleniyor.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı