Muğla'da park halindeki otomobil alev aldı

Muğla'nın Menteşe ilçesinde, Orman Bölge Müdürlüğü'nün otoparkında park halindeki bir otomobilde çıkan yangın paniğe neden oldu.

Bakmadan Geçme

Gerçek Fethiye Gazetesi - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!