Muğla'da ormanların geleceği için eğitim seferberliği
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü, ormanların sürdürülebilirliği ve gençleştirilmesi çalışmaları kapsamında 2025 yılı 'Silvikültür Tatbikatları'na start verdi. Bölgedeki beş Orman İşletme Müdürlüğü'nün katılımıyla düzenlenen ilk tatbikat, Dalaman ormanlarında gerçekleştirildi.
Tatbikat kapsamında; ormanların sağlığının korunması, verimliliğin artırılması ve yeni ormanların yetiştirilmesi teknikleri üzerine yoğunlaşıldı. Eğitimde, teorik bilgilerin sahada doğru tekniklerle uygulanmasının önemi vurgulanırken, 2025 yılı boyunca yapılacak silvikültür faaliyetlerinin yol haritası da belirlenmiş oldu.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor