Muğla'da ormanların geleceği için eğitim seferberliği
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü, ormanların sürdürülebilirliği ve gençleştirilmesi çalışmaları kapsamında 2025 yılı 'Silvikültür Tatbikatları'na start verdi. Bölgedeki beş Orman İşletme Müdürlüğü'nün katılımıyla düzenlenen ilk tatbikat, Dalaman ormanlarında gerçekleştirildi.
Muğla Orman Bölge Müdürlüğü, orman varlığının korunması, geliştirilmesi ve teknik personelin bilgi tazelemesi amacıyla her yıl düzenlenen eğitim tatbikatlarına hız kesmeden başladı. 2025 yılı planlaması kapsamında gerçekleştirilen ilk silvikültür tatbikatına; Marmaris, Köyceğiz, Dalaman, Fethiye ve Seydikemer Orman İşletme Müdürlükleri katılım sağladı.
Bakmadan Geçme
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı
Köyceğiz Meslek Yüksekokulu'nda mezuniyet töreni yapıldı
Muğla İl Sağlık Müdürü Akça'dan Bodrum Devlet Hastanesi'ne Ziyaret