- Haberler
- Güncel
- Muğla'da öğrencilere orman yangınları konusunda eş zamanlı farkındalık eğitimi verildi
Muğla'da öğrencilere orman yangınları konusunda eş zamanlı farkındalık eğitimi verildi
Yaklaşan sıcak yaz mevsimi ve küresel ısınmanın etkileriyle birlikte artması muhtemel orman yangınlarına karşı mücadele kapsamında, Muğla genelinde okullarda eş zamanlı olarak öğrencilere yönelik bilgilendirme çalışmaları gerçekleştirildi.
“Çocuklarımızın doğaya duyarlılığı artıyor”
Etkinlikle ilgili açıklamalarda bulunan Menteşe Şehit Kıvanç Cesur Ortaokulu Müdürü ve MEB AKUB Muğla İl Koordinatörü Savaş Sinan Koca, son yıllarda özellikle Muğla’da yaşanan büyük orman yangınlarının ardından bu tür bilinçlendirme çalışmalarının öneminin daha da arttığını vurguladı.
Bakmadan Geçme
Marmaris'te Genç İklim Elçileri programı başladı
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor