Muğla'da öğrenciler 'Gelin tanış olalım' ile hem eğlendiler hem öğrendiler
Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'ne bağlı Muğla Erkek Öğrenci Yurdu ve Muğla Öğrenci Yurdu'nda kalan üniversite öğrencileri, Gençlik ve Spor Bakanlığı'nın yürüttüğü 'Gelin Tanış Olalım' projesi kapsamında Marmaris'in tarihi ve doğal güzelliklerini keşfettiler. Gençlerin sosyal ve kültürel gelişimlerini desteklemeyi amaçlayan gezi, keyifli ve öğretici anlara sahne oldu.
“Kendimi ailemin yanında gibi hissettim”
Geziye katılan öğrencilerden Fikriye İpek Kandil, duygularını dile getirerek "Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Çağdaş Türk Lehçeleri ve Edebiyatı Bölümü 1. sınıf öğrencisiyim. İlk defa Marmaris'e geldim ve buradaki doğal güzellikleri keşfetmek beni çok mutlu etti. Kendi imkanlarımla buraya gelebileceğimi sanmıyordum. Bakanlığımız bizim için tüm hazırlıkları yapmış ve bizleri çok güzel karşıladılar" dedi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu