Muğla'da lise öğrencilerine CİMER ve İletişim Başkanlığı semineri
T.C. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Muğla Bölge Müdürlüğü koordinasyonunda, Muğla Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde lise öğrencilerine yönelik seminer düzenlendi.
Seminer kapsamında öğrenciler, Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı ve Muğla Bölge Müdürlüğü’nün çalışmaları, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi’nin (CİMER) başvuru süreçleri ve kurumsal iletişim konularında bilgilendirildi. Programın amacı, gençlerde vatandaşlık bilinci ve kurumsal farkındalık oluşturmak olarak açıklandı.
-
TC Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Muğla Bölge Müdürlüğü
-
Muğla Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi
-
seminer
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor