- Haberler
- Kültür Sanat
- Muğla'da Karadeniz rüzgarı: 5 ton hamsi ikram edildi
Muğla'da Karadeniz rüzgarı: 5 ton hamsi ikram edildi
Muğla'da düzenlenen 2. Geleneksel Hamsi Şöleni'nde vatandaşlara 5 ton hamsi dağıtıldı. Muğla Karadenizliler Derneği tarafından organize edilen etkinlikte, Ege ve Karadeniz kültürü bir araya gelerek birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçenlere teşekkür eden Karakaş, Muğla Valisi İdris Akbıyık, Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Menteşe Kaymakamı Mehmet Eriş ve Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras başta olmak üzere tüm destekçilere şükranlarını sundu. Şölen, hamsi ikramının ardından horonlar ve yerel etkinliklerle gün boyu neşe içinde devam etti.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı
Fethiye’de karne günü için uzmandan ailelere rehber niteliğinde açıklama
Muğla Büyükşehir Belediyesi Konservatuvarı Bale Öğrencilerinden Uluslararası Başarı