Muğla'da 'kanser okuryazarlığı' seferberliği genç tıbbiyelerden önemli adım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri, 1-7 Nisan Kanser Farkındalık Haftası kapsamında kurdukları stantla toplumu erken teşhis ve tarama yöntemleri konusunda bilgilendirdi.
Birçok kanser türünün başlangıç aşamasında belirti vermediğine dikkat çeken uzman adayları, erken teşhisin tedavi başarısını yüzde 100’e yakın artırdığını vurguladı. Vatandaşların bu taramaları; Aile Sağlığı Merkezleri (ASM), Sağlıklı Hayat Merkezleri ve KETEM’lerde (Kanser Erken Teşhis, Tarama ve Eğitim Merkezleri) tamamen ücretsiz olarak yaptırabileceği hatırlatıldı.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi