Muğla'da Kadınlar 8 Mart'ı Sporla Kutladı
Muğla Büyükşehir Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nü tenis ve voleybol turnuvalarıyla kutladı. Dalaman ve Menteşe'de düzenlenen turnuvalar, kadın sporcuların yoğun ilgisiyle gerçekleşti. Etkinlikler, kadınların spora katılımını teşvik ederken, keyifli ve rekabet dolu anlara sahne oldu.
Mutlu Yalçıner: “Kadınlar Buraya Gelerek Sporlarını Yaptı ve Sosyalleştiler”
Muğla Büyükşehir Belediyesi Tenis Antrenörü Mutlu Yalçıner, “Bu sene Muğla Büyükşehir Belediye Başkanımız Ahmet Aras öncülüğünde turnuvamızın 4’üncüsünü düzenledik. Turnuvamızı toplamda 28 katılımcıyla gerçekleştirdik. Kadınlar buraya gelerek sporlarını yaptı ve sosyalleştiler. Asıl amacımız insanları bir araya getirerek sosyalleşmelerini sağlamaktı bunu da başardığımızı düşünüyorum” dedi.
-
Muğla
-
Dalaman
-
Menteşe
-
8 Mart Dünya Kadınlar Günü
-
tenis turnuvası
-
voleybol turnuvası
-
kadın sporcular
-
spor etkinlikleri
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı