Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay başkanlığında, 13 ilçenin eğitim yöneticilerinin katılımıyla İlçe Milli Eğitim Müdürleri Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda geçmiş dönemin değerlendirmesi yapılırken, yeni eğitim öğretim yılının yol haritası belirlendi.
Toplantıda, geride bırakılan 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel bir değerlendirmesi yapıldı. Akademik başarı verileri ve merkezi sınav süreçlerinin yanı sıra, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli uygulamaları, okul öncesi eğitimden mesleki eğitime, özel eğitim hizmetlerinden hayat boyu öğrenme faaliyetlerine kadar geniş bir yelpazedeki başlıklar masaya yatırıldı.
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Esnafa Ücretsiz Yangın Eğitimi Verildi
Fethiye Belediyesi’nden Zakkum Parkı’nda Peyzaj Düzenlemesi
100 Yaş Evi Korosu Fethiye’de Alkış Topladı
Muğla'da İlçe Milli Eğitim Müdürleri kurulu toplantısı gerçekleştirildi
Muğla'da bağımlılıkla mücadele çalışmaları masaya yatırıldı
Menteşe Anadolu Lisesi'nde müzik rüzgarı