Muğla'da ikinci dönemin ilk dersinin konusu 'Bayrak'
Muğla'da 2 haftalık yarıyıl tatilinin ardından 161 bin 583 öğrenci için ders zili yeniden çaldı. 2025-2026 eğitim öğretim yılının ikinci dönem açılışında, Muğla Valisi İdris Akbıyık öğrencilerle bir araya gelerek 'Bayrak Sevgisi' konulu ilk dersi bizzat anlattı.
Ziyaretin en dikkat çekici anları ise sınıflarda yaşandı. 4. sınıf öğrencileriyle bir araya gelen Vali İdris Akbıyık, öğretmen kürsüsüne geçerek ikinci dönemin ilk dersini verdi. "Türk Bayrağı" konusunun işlendiği derste Vali Akbıyık, şu noktalara vurgu yaptı: Bayrağın bir millet için bağımsızlık sembolü olduğu. Genç nesillerin bu kutsal emanete sahip çıkmasının önemi. Ay-yıldızın taşıdığı derin anlam ve tarihi sorumluluklarını anlattı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor