Muğla'da 'İftarda Konuşalım' programı düzenlendi
Muğla İl Millî Eğitim Müdürü Emre Çay, 'İftarda Konuşalım' programı kapsamında Muğla Güzel Sanatlar Lisesi öğrencileriyle bir araya geldi.
Öğrencilerle deneyimlerini paylaşan İl Millî Eğitim Müdürü Emre Çay, konuşmasında şunları kaydetti: "Bugün burada sizlerle bir araya gelmekten büyük mutluluk duyuyorum. Sizler, ülkemizin yarınlarını şekillendirecek en kıymetli hazinemizsiniz. Kültürel ve manevi değerlerine sahip çıkan bireyler olarak geleceğe emin adımlarla yürüyorsunuz. Eğitim sadece akademik başarıdan ibaret değildir. Sizlerin derslerinde başarılı olmasının yanı sıra sorgulayan, üreten ve toplumuna fayda sağlayan bireyler olmanızı önemsiyoruz.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı