Muğla'da her bin kişiye 266 motosiklet düşüyor
Muğla Büyükşehir Belediyesi tarafından 'Trafikte Empati' başlığıyla Motokoç Burak Ercan ile Trafik Güvenliği Farkındalık Söyleşisi düzenlendi. Söyleşide trafik güvenliğinin önemi, motosiklet kullanımındaki artış ve trafik kazalarının azaltılması için atılacak adımlar ele alındı.
“Muğla'da motosiklet kullanımı zirvede”
Türkiye'de en fazla motosikletin Muğla'da bulunduğuna dikkat çeken Özdemir, "Bin kişi başına düşen motosiklet sayısı Muğla'da 266'dır. 2024 yılı sonu verilerine göre Türkiye genelinde kayıtlı taşıtların yüzde 51.9'u otomobil, yüzde 20'si ise motosiklettir. Muğla'da ise otomobil oranı yüzde 36.9, motosiklet oranı ise yüzde 40'tır. 2024 Aralık ayında 287 bin 250 olan motosiklet sayısı, Ocak ayında 287 bin 788'e ulaşmıştır" dedi.
Bakmadan Geçme
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü