Muğla'da hekimler bilgilendirildi
Sağlık Bakanlığı'nın öncelikli hedefleri arasında yer alan 'anne ve bebek sağlığını korumak' çalışmaları kapsamında tıbben gerekli olmayan sezaryen oranlarının azaltılması, normal doğumun teşvik edilmesi ve ülke genelinde nüfus artış hızının sürdürülebilir bir seviyede tutulması amacıyla 'Normal Doğum Eylem Planı' hazırlandı.
Toplantıda ayrıca, doğum hizmetlerinde kaliteyi artırmak, hekimlerin hukuki süreçler karşısında daha bilinçli hareket etmelerini sağlamak ve normal doğumu teşvik etmek amacıyla yürütülen çalışmalar ele alındı. Hekimlerin görüş ve önerileriyle katkı sunduğu toplantı, karşılıklı bilgi alışverişiyle sona erdi. Muğla İl Sağlık Müdürlüğü, anne ve bebek sağlığını iyileştirmeye yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
Bakmadan Geçme
Muğla'da savrulan otomobil hurdaya döndü, sürücü araçta sıkıştı
Muğla'da kamyona arkadan çarpan genç sürücü yaralandı
Muğla Hava Durumu 25 Haziran 2026: Kavurucu Sıcaklar Devam Ediyor
Fethiye Emlakçılar Derneği Başkanı Serdar Oğuz ‘Olumlu Gelişmeleri Yılın İkinci Yarısında Bekliyoruz’
Yatağan Yeni Pazar Yerine Kavuştu: İlk Tezgahlar Bugün Kuruldu
Muğla Dünya Kentleriyle Aynı Konseyde