Muğla'da hayat boyu öğrenme komisyonu toplantısı yapıldı
Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay başkanlığında toplanan İl Hayat Boyu Öğrenme Komisyonu, il genelindeki hayat boyu öğrenme faaliyetlerini detaylıca değerlendirerek yeni dönem hedeflerini belirledi.
Toplantının sonunda bir değerlendirme yapan Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, hayat boyu öğrenmenin bireylerin her yaşta kendini geliştirmesi için değerli bir fırsat olduğunu vurguladı. Çay; "Bu anlayışı güçlendirmek için sadece çocuklarımızı değil, aileleri ve tüm vatandaşlarımızı içine alan kapsayıcı bir bakış açısıyla çalışıyoruz.
Bakmadan Geçme
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret
Yeni kaynaklar Köyceğiz'e cansuyu oluyor
Muğla'da ağa takılan deniz kaplumbağasını dernek görevlileri kurtardı
Muğla'da 450 çocuk yaz tatiline doğa koruma bilinciyle giriyor
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi