Muğla'da güvenlik ve huzur toplantısı yapıldı
Muğla Valiliği 75. Yıl Toplantı Salonu'nda 'Muğla'nın Huzuru Güvenlik Toplantısı' gerçekleştirildi. Toplantının açılış konuşmasını yapan Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık, turizm ve güvenlik alanındaki çalışmaları değerlendirdi.
Yılın ilk üç ayında Muğla’da 637 bin araç sürücüsü denetlendi. Bu denetimlerde 73 bin sürücüye cezai işlem uygulanırken, 4 bin 500 araç trafikten men edildi, 1400 sürücünün ehliyetine el konuldu. 125 bin motosiklet kullanıcısından ise 33 binine para cezası kesildi. Vali Akbıyık, denetimlerin temel amacının cezalandırmak olmadığını vurgulayarak, "Amacımız cezalandırmak değil, kurallara uyulmasını sağlamak" ifadelerini kullandı.
Bakmadan Geçme
Fethiyeli Denizcilerden Kutlama Mesajı
Fethiye Esnafı Sorun ve Taleplerini Meslek Grubu Toplantısında Dile Getirdi
Başkan Aras UCLG-MEWA Genel Kurulu'nda Muğla'yı Temsil Etti
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep