Muğla'da gerçeği aratmayan deprem tatbikatı
Muğla il Sağlık Müdürlüğü ile Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) koordinasyonunda, UMKE ekipleri, jandarma, Köpekli Arama Timleri ve STK'ların katılımıyla Muğla Yılanlı Mevkii'nde geniş kapsamlı bir deprem tatbikatı gerçekleştirildi.
UMKE ekipleri, AFAD tarafından güvenliği sağlanan enkaz alanlarında arama kurtarma faaliyetlerine destek vererek, ulaşılan yaralıları hızlıca seyyar hastaneye nakletti. Tatbikat kapsamında toplam 11 yaralı senaryo gereği tespit edilerek sağlık birimlerine ulaştırıldı. Yaralıların 4’üne kırmızı, 2’sine sarı, 5’ine ise yeşil kod verildi. İlk müdahalesi seyyar hastanede yapılan yaralılar, daha sonra Menteşe Devlet Hastanesi ve Muğla Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı