Muğla'da Gençlik Meclisi Kuruluyor Gençler Yerel Yönetimde söz sahibi olacak
Muğla Büyükşehir Belediyesi gençlerin yerel yönetimde ve kent yaşamında aktif rol almasını sağlamak amacıyla Gençlik Meclisi oluşturuyor. Gençlik Meclisinin kurulması Büyükşehir Belediye Meclisinde oy birliği ile kabul edildi.
Başkan Aras “Yerel Yönetim Anlayışımızı Gençlerin Enerjisi İle Buluşturacağız”
Kıyı Ege Belediyeler Birliği ve Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, “Gençlik Meclisi’nin, gençlerin yerel yönetimlerle güçlü bağlar kurmasına, toplumsal dayanışmanın güçlenmesine ve katılımcı demokrasinin teşvik edilmesine katkı sağlayacağına yürekten inanıyoruz. Bu meclis, gençlerimize sadece fikirlerini ifade etme alanı sunmakla kalmayacak, aynı zamanda onların çözüm üretme süreçlerine katılımını da destekleyecek. Yerel yönetim anlayışımızı gençliğin enerjisiyle buluşturmak istiyoruz.” dedi.
ÖZEL HABER
Bakmadan Geçme
Fethiye’de Turizmde Durgunluk Esnafı Endişelendiriyor ‘Kış Daha Zor Geçebilir’
Muğla'da uygulamadan kaçarken polisi ve motosikletliyi yaraladı
Fethiye Belediyesi Halk Evlerinde Ödeme Sistemi Değişiyor
Türkiye’de ve Dünyada Bir İlk: İki Otizmli Deha ‘2BU’ Doğu ve Batı’yı Fethiye’de Buluşturuyor
Menteşe Belediyesi 'Gün Batımı' konserleri başlıyor
Honda Üst Yönetiminden Kıvrak Motor Fethiye’ye Ziyaret