- Haberler
- Kültür Sanat
- Muğla'da gençlerin tarih, sanat ve doğa yolculuğu
Muğla'da gençlerin tarih, sanat ve doğa yolculuğu
gençliMenteşe Uluslararası Gençlik Merkezi gönüllüleri, 'Muğla Gençlik Yılı' kapsamında düzenlenen özel programla Tlos, Kayaköy ve Saklıkent'i keşfetti, seramik atölyesinde sanatsal hünerlerini sergiledi.
Antik tiyatro, kaya mezarları, stadyum ve tarihi yapıları yakından inceleyen gençler, geçmiş medeniyetlerin izlerini yerinde görme fırsatı buldu. Gençlerin tarih bilincini artırmak amacıyla gerçekleştirilen bu ziyaret, katılımcıların yoğun ilgisiyle tamamlandı. Kültür gezisinin ardından düzenlenen seramik biblo tasarım atölyesi, gençlerin sanatsal yönlerini ortaya çıkarmalarına katkı sağladı. Geleneksel motiflerden ilham alarak çamura şekil veren gençler, hem el becerilerini geliştirdi hem de kültürel değerleri sanatsal üretimle buluşturdu.
Bakmadan Geçme