Muğla'da gençlere yangın farkındalığı aşılandı
Muğla Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Muğla Uluslararası Gençlik Merkezi, yaz aylarında artan orman yangını riskine karşı gençlerde farkındalık oluşturmak amacıyla 'Bir Kıvılcım, Bir Orman' temalı bilgilendirme çalışması gerçekleştirdi.
Bilgilendirme çalışmasında, ormanların sadece karbondioksit emici birer filtre değil, aynı zamanda yaşam alanı, su döngüsü ve ekosistem dengesi açısından da büyük öneme sahip olduğuna dikkat çekildi. Orman yangınlarıyla mücadelede toplumsal bilinç ve sorumluluğun her zamankinden daha önemli olduğu vurgulandı. Gençlik Merkezi yetkilileri, her bireyin alabileceği basit önlemlerle büyük felaketlerin önüne geçilebileceğini belirterek, tüm vatandaşları bu konuda daha dikkatli ve bilinçli davranmaya davet etti.
Bakmadan Geçme
Fethiyespor’dan FETAD’a Sert Sorular! 'Kulübün Başarısız Olmasını Mı Hedefliyorsunuz?'
Marmaris'te çarşı esnafından belediyeye "gölgelik" protestosu
Fethiye Balık Pazarı’nda hareketlilik azalıyor: ‘Her yıl biraz daha geriye gidiyoruz’
Fethiye Çalıca Pazaryeri’nde ikinci el hareketliliği: ‘En azından harçlığımızı çıkarıyoruz’
Muğla’da Özel Güvenlik Haftası: Evren Arslan’a Vali Akbıyık’tan ödül
Amiral Turgut Reis, şehadetinin 461. yılında Bodrum'da anıldı