Muğla'da gençler sanatta buluştu, seramik biblolar renklendi
Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Uluslararası Gençlik Merkezi, gönüllü gençlerin katılımıyla düzenlenen seramik biblo boyama atölyesine ev sahipliği yaptı.
Uluslararası Gençlik Merkezi yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, gençlerin kişisel ve sosyal gelişimlerini destekleyen bu tür sanatsal faaliyetlerin önümüzdeki dönemde de artarak devam edeceği vurgulandı. Gençlerin merkez bünyesindeki faaliyetlerde aktif rol almasının önemine değinilen açıklama, katılım sağlayan tüm gönüllülere teşekkür edilerek tamamlandı.
Renkli görüntülerin oluştuğu etkinlik, günün anısına çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
Bakmadan Geçme
Fethiye Belediyesi’nden Muharrem Ayında Geleneksel Aşure İkramı
Seydikemer'de ahırda çıkan yangında 200 saman balyası zarar gördü
Fethiye’de SUP Board ve Deniz Ürünlerine Yoğun Talep
Menteşe'de gönüllü gençler miniklerin mutluluğuna ortak oldu
Fethiye'de sıcaklık yükseldi, klima kullanımı polikliniklerde yoğunluk oluşturdu
Muğla'da kaza: 4 yaralı